Select your language

sales@serverdirect.nl+31853018585Live Chat

Bij ServerDirect staan onze engineers elke dag paraat om u te ondersteunen. Wij zorgen ervoor dat uw systemen altijd operationeel blijven. Onze uitstekende IT-ondersteuning en uitgebreide ondersteuningspakketten maken ons tot een van de beste serveroplossingsleveranciers. Met ServerDirect Server Onderhoud profiteert u van flexibele en aanpasbare Service Level Agreements, inclusief remote helpdesk en snelle onsite ondersteuning, die al uw serverbehoeften dekken.

Ontdek onze Service Level Agreement-pakketten en vind de perfecte ondersteuning voor uw behoeften.

Vergelijkingsoverzicht

Standaard

Brons

Zilver

Goud

Platinum

Diamand

Reactietijd

Ma-Vr
binnen 8 uur

Ma-Vr
binnen 8 uur

Ma-Vr
binnen 8 uur

Ma-Vr
binnen 8 uur

Ma-Zo
binnen 8 uur

Ma-Zo
binnen 4 uur

Hotline

Ma-Vr
09:00 - 17:30 uur

Ma-Vr
09:00 - 17:30 uur

Ma-Vr
09:00 - 17:30 uur

Ma-Vr
09:00 - 17:30 uur

Ma-Zo
24/7

Ma-Zo
24/7

On-site service

-

Volgende werkdag

Volgende werkdag

Dezelfde werkdag

Dezelfde dag

Dezelfde dag
binnen 4 uur

Technicus on site

-

-

Volgende werkdag

Dezelfde werkdag

Dezelfde dag

Dezelfde dag
binnen 4 uur

Zorgeloos beheer en onderhoud

-

Reserveonderdelen & Vervanging

-

Na ontvangst van het defecte onderdeel worden, indien beschikbaar, reserveonderdelen vanuit het centrale magazijn verzonden

Reserveonderdelen worden vanuit het centrale magazijn verzonden

Reserveonderdelen op voorraad gehouden binnen de afstand van de klant

Reserveonderdelen op voorraad gehouden binnen de afstand van de klant

Reserveonderdelen op voorraad gehouden bij de klant op locatie

Offerte

Offerte

Offerte

Offerte

Offerte

Offerte

Service Level Agreement Pakketten

Standaard

Carry in

Onze standaard instapservice, inbegrepen bij alle ServerDirect-servers, biedt een eenjarige carry-in garantie, tenzij anders vermeld in de offerte of bestelling. U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met ons ondersteuningsteam. Tijdens het gesprek zullen wij het defecte onderdeel diagnosticeren. U dient het defecte product op eigen kosten aan ons te retourneren. Wij zullen het defecte onderdeel repareren of vervangen door hetzelfde of een vergelijkbaar product en het op onze kosten terugsturen. Alleen volledig ingevulde RMA-aanvraagformulieren worden verwerkt. Standaard onderdelen en modules zijn beschikbaar bij ServerDirect. Neem contact met ons op als u een versnelde reparatie nodig heeft.

  • Reactietijd binnen 8 uur tijdens werkdagen
  • Hotline beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur
  • Standaardservice inbegrepen bij elke server, tenzij anders vermeld
  • Carry-in geldt alleen voor individuele onderdelen
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

Brons

Express exchange

Deze ideale instapservice is beschikbaar tegen een meerprijs voor alle ServerDirect-servers. Neem tijdens kantooruren contact op met ons ondersteuningsteam. Tijdens het gesprek zullen wij het defecte onderdeel diagnosticeren en een vervangend onderdeel naar het gewenste adres verzenden. Het reserveonderdeel wordt gefactureerd, en deze factuur wordt gecrediteerd zodra het defecte onderdeel binnen 30 dagen wordt geretourneerd. U moet het defecte onderdeel retourneren.

  • Reactietijd binnen 8 uur tijdens werkdagen
  • Hotline beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur
  • On-site ondersteuning geldig in Nederland en mogelijk wereldwijd op afspraak
  • Zorgeloos beheer en onderhoud
  • Onderdeel verzonden vanuit centraal magazijn ​
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

Zilver

On site de volgende werkdag

Dit pakket is ideaal als u de downtime wilt minimaliseren. U kunt ons op elke werkdag contacteren voor assistentie. Tijdens dit gesprek zal een diagnose worden gesteld en zal onze technicus de volgende werkdag ter plaatse zijn. ServerDirect Silver-ondersteuning kan worden verlengd tot maximaal zeven jaar.

  • Reactietijd binnen 8 uur tijdens werkdagen
  • Hotline beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur
  • On-site service de volgende werkdag
  • Technicus arriveert de volgende werkdag
  • On-site ondersteuning geldig in Nederland en mogelijk wereldwijd op afspraak
  • Zorgeloos beheer en onderhoud
  • Onderdeel verzonden vanuit centraal magazijn
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

Goud

On site op dezelfde werkdag

Dit pakket is ideaal als u de downtime wilt minimaliseren. U kunt ons op elke werkdag contacteren voor assistentie. Tijdens dit gesprek zal een diagnose worden gesteld en zal onze technicus dezelfde werkdag nog ter plaatse zijn. ServerDirect Goud-ondersteuning kan worden verlengd tot maximaal zeven jaar.

  • Reactietijd binnen 8 uur tijdens werkdagen
  • Hotline beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur
  • On-site service op dezelfde werkdag
  • Technicus arriveert op dezelfde werkdag
  • On-site ondersteuning geldig in Nederland en mogelijk wereldwijd op afspraak
  • Zorgeloos beheer en onderhoud
  • Reserveonderdelen worden op voorraad gehouden binnen een bepaalde afstand van de klant
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

Platinum

On site op dezelfde dag
(24/7/365)

On-site Service, die dezelfde dag ondersteuning biedt, is ideaal als u zich geen downtime kunt veroorloven. Neem op elke dag contact op met onze gratis hotline. Tijdens het gesprek zal een diagnose worden gesteld en zal onze technicus dezelfde dag nog ter plaatse zijn om het probleem op te lossen. ServerDirect Platinum-ondersteuning kan worden verlengd tot maximaal zeven jaar.

  • Response time within 8 hours during 365 days a year
  • Hotline beschikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar
  • On-site service op dezelfde dag
  • Technicus arriveert op dezelfde dag
  • On-site ondersteuning geldig in Nederland en mogelijk wereldwijd op afspraak
  • Zorgeloos beheer en onderhoud
  • Reserveonderdelen worden op voorraad gehouden binnen een bepaalde afstand van de klant
  • Maximale support voor kritieke systemen
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

Diamand

On site op dezelfde dag binnen 4 uur
(24/7/365/4)

On-site Service, ook bekend als Platinum Support, is ideaal als u zich geen enkele downtime kunt veroorloven. Neem elke dag contact op met onze gratis hotline. Tijdens het gesprek zal een diagnose worden gesteld en zal onze technicus dezelfde dag nog ter plaatse zijn om het probleem op te lossen. ServerDirect Diamand-ondersteuning kan worden verlengd tot maximaal zeven jaar.

  • Response time within 4 hours during 365 days a year
  • Hotline beschikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar
  • On-site service op dezelfde dag, binnen 4 uur
  • Technicus arriveert op dezelfde dag, binnen 4 uur
  • On-site ondersteuning geldig in Nederland en mogelijk wereldwijd op afspraak
  • Zorgeloos beheer en onderhoud
  • Reserveonderdelen worden op voorraad gehouden binnen een bepaalde afstand van de klant, of bij de klant op locatie na overeenkomst.
  • Topondersteuning voor de meest kritieke systemen
  • Standaard eenjarige carry-in garantie op alle verkochte servers, tenzij anders vermeld
Vraag uw offerte aan

Let op: On-site service vervangt de garantie.

15+ jaar ervaring | Preffered partner van Dell, HPE & Supermicro en meer | Advies op maat binnen 1 werkdag | Snelle levering & installatie | Wereldwijde 24/7 onsite support | Laagsteprijsgarantie