Garantie

Wat gebeurt er als mijn garantie is verlopen?

Ook nadat de garantie periode verlopen is op de servers kunt u bij ons terecht voor alle reparaties. Wij hanteren voor onze klanten een gereduceerd tarief en offertes voor reparaties zijn geheel kosteloos voor onze klanten.

ServerDirect repareert ook na garantietermijn

Zodra ServerDirect de defecte onderdelen ontvangt streven we ernaar de reparatie af te ronden binnen 48 uur (actief / passief delen). Een streven wat in 98% van de gevallen ook gehaald wordt.

Alle standaard onderdelen en modules zijn beschikbaar bij ServerDirect. Neem contact met ons op in geval u uw reparatie met spoed behandeld wil hebben.

Onze werkplaats

  • Professionele werkplaats;
  • Gekwalificeerd team van ervaren elektronisch ingenieurs;
  • Doelgericht;
  • Klantgericht;
  • Duurzaam;
  • Uitsluitend gebruik van hoogwaardige onderdelen;
  • Chip-niveau reparatie;
  • 6-maanden garantie op alle werkzaamheden;
  • Gestandaardiseerde testen;
  • 24-uurs burn-in test;
  • Veiligheidscontroles volgens DIN VDE 701/702;
  • Klimaat-test;
  • 2-jaar garantie op de ge├»nstalleerde nieuwe onderdelen.

Buiten de garantie betaalbare reparatiekosten

ServerDirect reparatie dienst is een extra service om de klanten de ultieme aftersales support te geven. ServerDirect zorgt er dan ook voor dat de reparaties tegen een zo scherp mogelijke prijs uitgevoerd kunnen worden. Speciale voorwaarden zijn mogelijk bij grotere hoeveelheden. De actieve klanten van ServerDirect krijgen altijd een gratis offerte voor de reparaties, de klanten hoeven enkel de transportkosten te betalen.

Test onze service! Wij verheugen ons op uw verzoek.

Wat is de garantie termijn op mijn product?

De ServerDirect servers onderscheiden zich doordat deze geassembleerd worden door technische mensen met liefde en passie voor hun vak. Onze assemblage afdeling werkt alleen met de nieuwste, meest effici├źnte en op maat gemaakte onderdelen van het hoogste kwaliteitsniveau. Uiteraard kan het gebeuren dat een door ons geleverde server defect raakt. ServerDirect zorgt er in dat geval voor d.m.v. de juiste support pakketten dat uw server snel weer online is.

Carry-in

De instap service welke geleverd kan worden op alle ServerDirect servers. U kunt gedurende kantoortijden bellen met onze support afdeling.
Tijdens het gesprek wordt er een diagnose gesteld welk onderdeel defect is. U dient het defecte product retour te sturen voor reparatie.
Het defecte onderdeel wordt door ons gerepareerd of vervangen door hetzelfde of vergelijkbaar product en retour gestuurd.
De Carry-in geeft de volgende voordelen:

  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Standaard geleverd bij elke server, mits anders vermeld.
  • Carry-in geldt uitsluitend voor losse onderdelen.

Express exchange

De ideale instap service welke geleverd kan worden op alle ServerDirect servers.
U kunt gedurende kantoortijden bellen met onze support afdeling. Tijdens het gesprek wordt er een diagnose gesteld welk onderdeel defect is. Het vervangend onderdeel wordt vooraf verstuurd naar een elk gewenst adres.

Het defecte onderdeel dient door u retour gestuurd te worden.
De Express exchange geeft de volgende voordelen:

  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Onderdelen worden verstuurd vanuit centraal magazijn;
  • Het onderdeel wordt gerepareerd of vervangen door hetzelfde of vergelijkbaar product;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Standaard geleverd bij elke server, mits anders vermeld.
  • Onderdeel wordt vooraf verstuurd mits voorradig, defect onderdeel dient retour gestuurd te worden.

On-site next business day

Business (Business On-site Service, next business day) U wilt downtime tot het minimum beperken. Dan is de de Business support de juiste keuze voor u. U kunt elke werkdag bellen naar 085-5607303. Tijdens dit gesprek wordt er een diagnose gesteld, onze technicus is na dit gesprek de volgende werkdag op locatie aanwezig. De ServerDirect Business support is indien gewenst uitbreidbaar naar vijf jaar Business support.
De Business support geeft de volgende voordelen:

  • Onsite service (NBD);
  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Technicus arriveert de volgende werkdag op locatie;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Onsite support geldig in Nederland en in overleg mogelijk ook wereldwijd
  • Geen omkijken meer naar beheer en onderhoud.

On-site same business day

Premium (Premium On-site service, same business day)
U kunt zich absoluut geen downtime permitteren gedurende kantooruren? Dan is de Premium support de juiste keuze voor u.
U kunt elke werkdag de gratis hotline bellen.
Tijdens dit gesprek wordt er een diagnose gesteld , onze technicus is na dit gesprek dezelfde werkdag nog bij u op locatie aanwezig.
De ServerDirect Premium support is indien gewenst uitbreidbaar naar vijf jaar Premium support.
De Premium support geeft de volgende voordelen:

  • Onsite service (SBD);
  • Reactie tijd binnen 4 uur gedurende werkdagen;
  • Technicus arriveert dezelfde werkdag op locatie;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Spareparts worden binnen een bepaalde afstand van de klant op voorraad gehouden;
  • Onsite support geldig in Nederland en in overleg mogelijk ook wereldwijd
  • Geen omkijken meer naar beheer en onderhoud.
Wereldwijde levering
Meer dan 25 jaar ervaring in de servermarkt
Technisch sales team