Contact

Contact

Warranty

Wat is de garantie termijn op mijn product?

De ServerDirect servers onderscheiden zich doordat deze geassembleerd worden door technische mensen met liefde en passie voor hun vak. Onze assemblage afdeling werkt alleen met de nieuwste, meest efficiënte en op maat gemaakte onderdelen van het hoogste kwaliteitsniveau. Uiteraard kan het gebeuren dat een door ons geleverde server defect raakt. ServerDirect zorgt er in dat geval voor d.m.v. de juiste support pakketten dat uw server snel weer online is.


Carry-in

De instap service welke geleverd wordt op alle ServerDirect servers, is standaard 1 jaar carry-in, tenzij uiteraard anders vermeld op de offerte of order. U kunt gedurende kantoortijden bellen met onze support afdeling. 
Tijdens het gesprek wordt er een diagnose gesteld welk onderdeel defect is. U dient het defecte product retour te sturen op uw eigen kosten naar ons.
Het defecte onderdeel wordt door ons gerepareerd of vervangen door hetzelfde of vergelijkbaar product en retour gestuurd op onze kosten. Alleen volledig ingeviulde RMA aanvraag formulieren worden in behandeling genomen.

Alle standaard onderdelen en modules zijn beschikbaar bij ServerDirect. Neem contact met ons op in geval u uw reparatie met spoed behandeld wil hebben.

De Carry-in geeft de volgende voordelen:

  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Standaard geleverd bij elke server, tenzij anders vermeld.
  • Carry-in geldt uitsluitend voor losse onderdelen.
  • Standaard 1 jaar carry-in geleverd op alle verkochte servers tenzij anders vermeld.

RMA aanvragen >


Express exchange

De ideale instap service welke geleverd kan worden tegen een meerprijs op alle ServerDirect servers. U kunt gedurende kantoortijden bellen met onze support afdeling. Tijdens het gesprek wordt er een diagnose gesteld welk onderdeel defect is. Het vervangend onderdeel wordt vooraf verstuurd naar een elk gewenst adres. Onderdeel wordt wel gefactureerd, deze factuur wordt gecrediteerd als het defecte onderdeel binnen 30 dagen retour gestuurd is.Het defecte onderdeel dient door u retour gestuurd te worden.

De Express exchange geeft de volgende voordelen:

  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Onderdelen worden verstuurd vanuit centraal magazijn;
  • Het onderdeel wordt gerepareerd of vervangen door hetzelfde of vergelijkbaar product;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Onderdeel wordt vooraf verstuurd mits voorradig, defect onderdeel dient binnen 30 dagen retour gestuurd te worden.

RMA aanvragen >


On-site next business day

Business (Business On-site Service, next business day) U wilt downtime tot het minimum beperken. Dan is de de Business support de juiste keuze voor u. U kunt elke werkdag bellen naar 085-5607303. Tijdens dit gesprek wordt er een diagnose gesteld, onze technicus is na dit gesprek de volgende werkdag op locatie aanwezig. De ServerDirect Business support is indien gewenst uitbreidbaar naar vijf jaar Business support.

De Business support geeft de volgende voordelen:

  • Onsite service (Next Business Day);
  • Reactie tijd binnen 8 uur gedurende werkdagen;
  • Technicus arriveert de volgende werkdag op locatie;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Onsite support geldig in Nederland en in overleg mogelijk ook wereldwijd
  • Geen omkijken meer naar beheer en onderhoud.


On-site same business day

Premium (Premium On-site service, same business day)
U kunt zich absoluut geen downtime permitteren gedurende kantooruren? Dan is de Premium support de juiste keuze voor u. 
U kunt elke werkdag de gratis hotline bellen. 
Tijdens dit gesprek wordt er een diagnose gesteld , onze technicus is na dit gesprek dezelfde werkdag nog bij u op locatie aanwezig. 
De ServerDirect Premium support is indien gewenst uitbreidbaar naar vijf jaar Premium support.

De Premium support geeft de volgende voordelen:

  • Onsite service (Same Business Day);
  • Reactie tijd binnen 4 uur gedurende werkdagen;
  • Technicus arriveert dezelfde werkdag op locatie;
  • Hotline bereikbaar van maandag- vrijdag 9:00 - 17:30 uur;
  • Spareparts worden binnen een bepaalde afstand van de klant op voorraad gehouden;
  • Onsite support geldig in Nederland en in overleg mogelijk ook wereldwijd
  • Geen omkijken meer naar beheer en onderhoud.
Worldwide delivery delivered by DHL
More than 25 years of experience in the server market
Technical sales team